Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +380 (50) 012-76-55 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:

  • відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
  • збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
  • збережені всі ярлики та заводське маркування,
  • збережені споживчі якості товару,
  • повна комплектація,
  • відсутні будь-які механічні пошкодження,
  • відсутні сліди користування.

Повернення відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: 02121, Київська обл., м. Київ, вул. Колекторна, 30.

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:

  1.  переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
  2.  повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
  3.  готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.

Умови повернення для товарів неналежної якості

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380 (50) 012-76-55 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. 

В індивідуальному порядку вирішити питання:

  • при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 15%,
  • при виявлені недоліків товару, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті. 

Повернення відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: 02121, Київська обл., м. Київ, вул. Колекторна, 30.

Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:

  1. переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
  2. повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
  3. готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.

Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.

Товари які не підлягають обміну, або поверненню

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.