Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону +380 (50) 012-76-55 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
- відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
- збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
- збережені всі ярлики та заводське маркування,
- збережені споживчі якості товару,
- повна комплектація,
- відсутні будь-які механічні пошкодження,
- відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: 02121, Київська обл., м. Київ, вул. Колекторна, 30.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Умови повернення для товарів неналежної якості
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону +380 (50) 012-76-55 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
В індивідуальному порядку вирішити питання:
- при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 15%,
- при виявлені недоліків товару, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.
Повернення відбувається службою доставки "Нова Пошта" за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовно в нашій торговій точці за адресою: 02121, Київська обл., м. Київ, вул. Колекторна, 30.
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у три способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару,
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта",
- готівкою в нашій торговій точці при поверненню та огляду поверненного товару.
Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненного товару.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.