Способи доставки

У відділення Нова Пошта 

Терміни доставки до відділення «Нова Пошта» складають 1-3 дні. Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної. Конкретну дату отримання вашого замовлення можна уточнити на сайті компанії «Нова Пошта». Доставка до відділення «Нова Пошта» здійснюється за тарифами перевізника (від 80 грн). 

Кур'єром Нова Пошта по Україні 

Доставка товару курʼєром «Нова Пошта» здійснюється по всій Україні за тарифами перевізника (від 110 грн). 

У поштомат Нова Пошта 

Термін безкоштовного зберігання замовлення у поштоматі - 3 робочих днів. Вартість доставки сплачує покупець за тарифами перевізника (від 70 грн).

Самовивіз

Товар можна безкоштовно забрати на нашому складі за адресою: м. Київ, вул. Колекторна, 30 (за наявності товару в магазині).

 

Способи оплати

Післяплата 

Оплата здійснюється під час отримання товару на складі транспортної компанії «Нова Пошта» у Вашому місті або при адресній доставці кур'єром до Вашої адреси. Комісія за післяплату становить 2% від суми замовлення + 20 грн за пересилку коштів (оплачується клієнтом).

Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay

Оплата здійснюється банківськими картками Visa, Mastercard через систему WayForPay, або електронними гаманцями GooglePay або ApplePay. Будь ласка, переконайтеся, що ваша карта має активний дозвіл на оплату в інтернеті.

Готівкою

Оплата готівкою при самовивозі з нашого магазину. Оплата здійснюється виключно у національній валюті. Для підтвердження оплати ми видаємо Вам товарний чек.

 

Отримання товару

Важливо!

Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення під час доставки кур'єром або у відділенні компанії «Нова Пошта» вам необхідно перевірити товар безпосередньо в присутності співробітника. Якщо упаковка пошкоджена або на товарі виявлені механічні пошкодження, вам необхідно відмовитися від прийому відправлення. У такому випадку слід скласти акт невідповідності та пред'явити претензію компанії «Нова Пошта». Компанія «Нова Пошта» відшкодовує збитки, якщо вони були завдані з вини компанії. Також рекомендуємо ознайомитися з умовами отримання відправлень.

Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки та підписанні акта прийому-передачі ви підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність вашому замовленню, погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернет-магазину.